A nyereményem az AXN-től

2009.12.04. 13:54

Ma bementem az AXN Hungary  székházába, s átehettem a  nyereményemet, immár egy Sony és egy Apple iPod mp3 lejátszó boldog tulajdonosa is vagyok:-D . Már meg van, mit teszek a lejátszóval, elajándékozom páromnak, neki most ment úgyis tönkre az övé. Nézegettem hazafelé a dobozt, de csak Windows-szal kompatibilis, legalábbis Mac OSXnem volt rajta, hogy kompatibilis lenne, ellenben a Windows 98-tól a Vistáig az összes Ablakos oprendszert felsorolták, amivel együtműködik. De ajándék lónak nem nézem a fogát, úgyhogy örülök az ajándéknak, főleg úgy, hogy nem számoltam nagyon arra, hogy nyerni fogok, csak magamat adtam :-D  - de azért a főnyereménynek /Blue Ray lejátszó/ tudtam volna örülni :-) Egyelőre nem bontom ki, majd aki kapja:-)

UPDATE: Működik Mac alatt is, egyszerűen csak át kell húzni rá, nincs semmi szinkronizáló program hozzá (mg CD sem), úgyhogy tiszta sor:-)

 Más. Van itt ez a cikk, melyben arról írnak, hogy a régi Északi vasúti híd tetejére kerül egy gőzös (mondjuk nem értem, hogy miért pont a híd tetejére teszik). Sajnos egy hete tudom, hogy az általam is örökbefogadott 377-es gőzös paripa lesz az, melyet feltesznek rá. Így a Mecsek II-es mozdonyt fogom már csak karbantartani, de az is egy kedves kis mozdony, s mivel villany táplálja (600 V), közelebb is áll hozzám :-) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr81573649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása