Heti hírmondó

2009.08.07. 14:34

Vasárnap vettem magamnak egy új iPod-ot, egy 16 gigás Nano-t. Eddig egész jól muzsikál, kb olyasmi szinten, mint az előző iPod nano-m, de picit halkabb, mint a Touch-om volt, sebaj, nem is jó a füllnek, ha hangos:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Egész héten "idegen" vonalakon vezettem, mivel a 2-esre most egy másik kocsiszínből jöttek vezetők a Körúti vágányzár miatt, így engem - meg mindenkit, aki a vonalcsoportba tartozik- vagy kényszer szabira küldtek, vagy más vonalakra. Én a héten voltam 2szer a 47esen és 49esen, meg egyszer a zsír újonnan felújított 19esen. Ma is a 47esen voltam, meg szerdán is. Azon a napon történt az eset, hogy nem járt egy órára a metró, mikor is én épp a Móricz felé tartottam a 1316os pályaszámú villamossal. Most ezt azért is hangsúlyozom ki, mert az egy nappal később, tehát tegnap szépen össze is tört a Fehérvári út és Andor utca sarkán, amint kamiont fogott. - Na mind1, nem ez a lényeg, tehát éppen vmit hallok a DIR rádióból, hogy gebasz van a metróval, s kérdezi a diszpécser, hogy hallottuk e. Én is le okéztam a dolgot, de mivel úgyis nagy volt a zaj, nem éppen értettem belőle semmit, meg gondoltam, hogy villamossal csak nem küldenek mondjuk Újpestre metrót pótolni :-). Aztán a Szent Gellért térre érkezésem előtt látom, hogy az előttem lévő 18as villamos nem halad be már 2 perce a megállóba. Mire közel érek hozzá, épp átértem a szakasszigetelőn, ami után nem volt áram, a Gellért tértől a Szabadság hídig, illetve a Rudas fürdőig. Mivel reggel 9 körül volt, még sok villamos volt kint a forgalomban, pillanatok alatt összegyűltünk. 9 percet álltunk, mire vissza jötta feszültség a "tyúkbélbe", jókora lemaradást okozva nekem.  A Kálvin térre érkezve esett le, hogy valszeg itt nem járhat a metró, mert a megálló csurig volt, s egymást érték a metrópótló buszok. Hát, egy Ipari Csuklóssal mégis tudtam metrót pótolni a Kálvin és a Deák között :-).

Csak amikor szálltam ki a fülkémből, akkor jött a fekete leves, mert épp engem ellenőriztek (igen, minket is szoktak ám ellenőrizni), s kérdőre vontak, hogy miért nem mondtam be, hogy nem jár a Deák és a Nagyvárad között a metró. El is mondtam, hogy nem tudtam róla, mert a rendkívül jó minőségű rádióból nem értettem tisztán, hogy mi a a probléma a metróval. 

Másnap épp a 49esen vezettem, amikor az Etele téren lévő tartózkodóban megcsörrent  a telefon, sközölték velem, hogy feljelentettek az előző napi esetemért! Megint mondhattam, hogy bocs, de nem tudtama  dologról, s különben is, eddig nem is volt ilyen utasítás soha sem, hogy ilyen esetben mondjam be a mikrofonban, hogy nem jár a metró (vagy ha volt is, nem volt ilyenben részem). 1 kanyarral később (tehát tettem egy kört a 49esen) megint jött a telefon, hgoy most az egyszer elnézik nekem, mert látták a munkalapomon a flejegyzéseket, hogy áramszünet is nehezítette  adolgomat, meg alapból fejetlenség volt ezen a napon a 47esen, de legkzelebb győződjek meg jobban az ilyenfajta utasításokról.

Még a végén rám kenték volna azt is, hogy miattam nem jár a metró:-D

Na mind1, mostanól számolva 3 órája ma letettem a lantot, s majdnem két hétig nem vezetek, nem tekerem a mákdarálót a nagy sárga vasalóban:-) Bár mondjuk holnap valszeg kint leszek a Füstiben, s ránézek a gőzösömre, már 2 hete nem ápoltam a "kicsikét" :-)

Mellékelten meg küldök egy igazi kis IDM muzsikát, a modernebb, széthullósabb fajtából, amiért érdemes IDM-et hallgatni :-)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr741294779

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása