Nyertem! :-)

2009.12.02. 16:02

Előbb kinyitottam a postafiókomat a Gmail-en, s jött egy kedves kis üzenet, hogy nyertem az AXN és a Blog.hu közös játékán, evvel a poszttal . Felnéztem az oldalukra is, s ott volt az eredményhírdetés is, úgyhogy nem hinném, hogy kacsa, ott volt a nevem. Ezentúl elkezdem nézni az AXN-t, nem csak a Hír TV-t meg a National Geo-t:-)   

(pedig a Hír TV-n a legjobb elaludni, miközben ott duruzsolnak a politikusok a fülem alatt, jobb mint egy lövöldözős filmre :-D )

Amúgy egy Sony mp3 lejátszót nyertem, majd vmit kezdek vele az Apple iPod-om mellett:-D :-P

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr871569036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása