Két videó

2009.12.06. 10:11

 

Ezt most találtam, a szám sztem nagyon odabasz, a Daft Punk-ot meg különben is szeretem, a Queen-t meg inkább kedvelem csak, de néha azt is szoktam hallgatni :-) Mondjuk ez csak egy videójáték reklámja, de nagyon ott van:-)
 

 

A másodikat meg tegnap szerkesztettem egy két és féléves számomra, melyet az egyik legrövidebb idő alatt készítettem, enyhén tintás állapotban. Tök egyszerűen készült: Akkoriban még Windows-t használtam, s volt pár lopott szoftver - szintim. :-) Az alapot egy Minimoog-gal készítettem, melyet a SoundForg-dzsal felvettem. Aztán egy Yamaha CS80 szinti progival rá improvizáltam a pad-ot, s ez lett belőle.

Tavaly egy számhoz készítettem egy slide-show szerűséget, s tegnap jutott eszembe, hogy erre is készíthetnék egyet. Nagyon nincs sok köze se itt, sem a másiknál sem a képeknek a zenéhez, max csak annyi, hogy azokat is én csináltam :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr271577361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása