Itt vagyok

2009.06.10. 09:11

Na, vagyok, csak el voltam havazva sok mindennel.

Holnap kezdődik a 4.44 Fest, s arra is készültem, mert ott lesz a 2.-ik fellépésem, meg időközben örökbe fogadtam egy mozdonyt is:-)

Egy 377-es / Kacsa / mozdonyt fogadtam örökbe a Füstiben (egészen pontosan betársultam egy sráchoz, aki szintén ezt fogadta örökbe). Ez a legkisebb kiállított gőzmozdony, de az egyik leg lelakottabb állapotban is ez van. 9 évig fák alatt állt, s a tetejét is eszi a rozsda, így televolt mindenféle szeméttel, de még mindig van bőven munka vele. Először arra gondoltam, hogy az ablakokat lepucolom, s ki söpróm a konyháját (konyha: a gőzösök vezetőállása).

 Az ablakkal még nem is volt gond, ellenben lapát híján a söprést nem nagyon tudtam megoldani, annyi por meg szemét volt még benne. - söprűt azt kaptam ott.

Így inkább elkezdtem a mozdony oldalát lesöprögetni, mert ott is voltak mindenféle szemetek rajta, pl a nyárfának a fehér szöszmösze. Sajnos a burkolatról nagyon patog lefelé a festék, ezt majd jövő héten fogjuk lekenni. A tetőre is felnéztem, de az elég erősen be volt horpadva. Nem tudom, hogy avval tudunk e vmit kezdeni majd.

 

 

 

 

Szerző: ubk

Szólj hozzá!

Címkék: én vonat füsti

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr301176119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása