Új mixem

2009.11.06. 10:52

 

Hétvégén készítettem az Endtime of Terrans együttes mixét (ők Terror/EBM vonalon mozognak), s tegnap összedobtam egy kis promó videót ehhez,  amit a YouTube-ra feltettem. Igazság szerint elgépeltem benne valamit, amit túl későn vettem észre, de remélem ti nem ;-)

A kérés az volt, hogy meglehetősen lehangoló, horrorisztikus atmoszférája legyen a számnak, de vigyem bele a saját dolgaimat is. A szám elején még jobbára az EoT. dolgai vannak túlsúlyban (egy elfogott rádióbeszéd, egy Faithless szerű 20 másodperces dallam, meg egyéb effektek), majd utána meg jön a vokál, amikor én veszem át a maradék 4 percben a zenében a hatalmat:-)

Amúgy már készülget a harmadik Tiristor Theory album... :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr781504394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása