Itt a tél!

2009.12.18. 03:29

Na végre, leesett a hó, végre fehér karácsonyunk lesz! Nem  vagyok teljesen oda a szélsőséges időjárásokért, de a havat meg a telet azért szeretem. Sőt, inkább a telet szeretem, mert a hideg ellen egyszerűbb védekezni. Ha fázok, felveszek egy pulcsit, meg mégegyet, de nyáron, amikor már az emberen már ruha sincs s mégis melege van, akkor nincs mit csinálni. - max a légkondi. :-)

Mindenesetre a Karácsony nekem most is munkával fog telni. 24, 25 és 26.-ikán az  első 19-es villamost fogom vinni, cserébe majd 27.-ikétől január 3ig nem kell dolgoznom, nehogy már munkával kezdjem az új évet:-D

Picit fura lesz, hogy mind3 nap vezetek, mert eddig csak egy-egy napot toltam az ünnepek alatt, de mindegy, legalább van munkám :-). Meg talán nyugis is lesz 25.-ike és 26.-ika. Csak épp azt nem tudom, hogy karácsonyfát ki fog otthon állítani, mivel Era is délelőtt dolgozik 24.-ikén :-O  Ellenben tudunk majd normálisan Szilveszterezni, mert nincs is rosszabb annál, ha az ember elsején dolgozik, s nem tud így elmenni bulizni. 2007-et így kezdtem. 

De egyenlőre maradjunk karácsonynál: remélem szép lesz! :-)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr991605869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása