Augusztus 20 a villamosból

2009.08.21. 11:40

Tegnap már dolgoztam, a második kiálló 19-esre voltam beosztva.

Még reggel sétáltam be a "csokiszínbe" (vágod? Kocsiszín :-D ), amikor a Karolina úton egy kisebb gödörbe léptem. Anyáztam egyet, majd tovább mentem.

 A 19-es villamos a Duna parton megy -ha valaki nem tudná-, s tegnap volt a RedBull Air Race, a Dunyha felett. Etele tértől kiindulva (kb 9től) a Gellért térig egy nagyobb falunyi tömeg volt a villamosomon, akik a repülő showt akarták nézni. Lehetett érezni, ahogy az Ipari Csuklós rugói lentebb voltak, már vártam, mikor fogja a kerék az "alvázat" esztergálni (villamoson nincs alváz, mert önhordó jellegű). A Döbrentei téren, a zsír új Hanning und Kahn váltó nem mindig szokott át állni, imádkotam is rendesen, hogy álljon most át, ne kelljen már leszállnom, mert esélyem nem lett volna rá, hogy ki tudjak szállni a fülkéből. Hála az égnek a 7-8 kanyarból csak kétszer kellett leszállnom e miatt, akkor is kevesebben voltak fenn :-)

 

 

A Clark Ádám térig ment csak a villamos, onnn visszafogtunk, s szinte teljesen üresen mentem végig a Móricz Zsigmond körtérig.  Onnan meg mindig szoktak felszállni, úgyhogy nem voltam egyedül :-)

Aztán egyre jobban sajgott a bal bokám, s délutánra otthon már borogatnom kellett:-S .

 

Utójára a bejegyzésemnek meg egy kellemes, illúzióromboló számot szeretnék megosztani a Terror EBM stílusból. Elsőre furi, de mostmár tetszik :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr361327727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása