A Bugaci Kispöfögő

2009.12.11. 02:21

 

Ezt a kisvasutat jövő nyárra terveztem bejári:-( Sajnos ebből nem lesz semmi, pedig még idén is felszállhattam volna rá...:-(

Március 24.-ikén,  26.-ikán és áprilisban is kint voltam a Halasi úti végállomáson, amikor csak fotózni voltam, de sajnos csak annyit mondtam magamnak: Majd jövőre! :-( 

Sajnos idén nem fogok tudni menni már, szombaton elmegy az utolsó is, én meg egész hétvégén az első 19es villamossal fogok lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr951589616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása