Hehe, most találtam ezt a jó kis fórumot!

 

Remélem ebből is elindul vmi kis népi kezdeményezés! 

Ma reggel mindenesetre katasztrófa volt! Először is a 990-es hajnali kettőkor csurig volt4 Épp Normafa felől jött, s tele volt olyan arcokkal, mint amilyeneknek a 4.49 Fest-en zenéltem :-D. De sok IQ fighter is volt a buszon, inkább nem akarok minősíteni senkit.....

Kiállásnál pedig a Nyugatinál felszállt hozzám egy ismerősöm, akivel közösen javítgatjik a 377-es gőzöst a Füstiben :-) Múzeumok éjszakája óta nem is láttam, de valszeg csütörtökön ő is kijön, s végre felhasználjuk a trafó olajat :-D

Mellesleg volt reggel egy kis incidensem is egy emberrel. Éppen indultam a Margit híd, Budai hídfőtől, amikor az aluljárónál lévő holdfényjelző még tilosat adott., s megálltam. Erre kintről belerúg valaki a villamos oldalába, s beordibál, hog "Nyissad ki az ajtót te Geci!" Mondom, hogy megállón kívül vagyok, s különben is hogy beszélsz. Ekkor már éppen indulhattam is volna, mert épp átmeneti jelzést adott a holdfény, mire indultam is. Erre megragadta a visszapillantó tükrömet, amivel lehajlította (picit deformálta is), meg olyat rúgott az ajtóba bele, hogy még én is megilyedtem.  Az ilyennek én miért nyitnám ki az ajtót?

Ha valaki szépen megkér rá, hajnali 4kor felveszem megállón kívül is, ha nem veszélyes. De aki gecinek hív,annak nem. Egyrészt mert nem is Gec-ről származok..... 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr941269623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása