M63 videó!

2009.10.04. 08:49

Tegnap volt szerencsém újra felmenni (felügyelettel) az M63 003-asra, azaz a Gyíkra. Ott újra körbenéztem, megcsodáltam az óriás dízelt belülről. Akkor jutott eszembe, hogy a gépteret lefilmezném, ahogy az egyik vezetőfülkéből a másikig átmegyek. Sajnos nagyon szűk a hely, úgyhogy azért is mozog annyira a kép, mert kapaszkodnom is kell. Meg nem is vagyok egy nagy operatőr! :-)

 

Az alatta futó zene amúgy egy Tangerine Dream szám, a Rubycon. Ez nagyjából egy idős a mozdonnal (1975 körüli), azért is ezt választottam, meg amúgy is szeretem Edgar Froese és csapata munkáit! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr1001426255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása