Benne vagyok a TV-ben :-)

2009.09.20. 01:54

Benne vagyok a TV-ben! :-) Csak sajnos annyira zavarban voltam, hogy amikor engem kérdeztek,  egészen másról kezdtem el beszélni, majdnem :-D

Sebaj, csendes őrültek vagyunk mind! :-)Amúgy  a 377-es mozdonyom nem sokáig lesz a Füstiben, mert Újpestre, vmi tenniszpályához fogják majd szállítani szobormozdonynak, úgyhogy majd vagy a Mecsek mozdony fog maradni csak nekem, vagy betársulok egy másikhoz is :-(

(de legalább miután fel lett újítva -mint ezen a videón- akkor lesz csak a 377-es is elszállítva, tehát legalább rendbetettem. Amúgy a videón fáradt olajjal kenjük át a mozdonyt)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr321393825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása