Algériára ébredtem

2009.05.18. 03:14

Basszus, már tegnap is éreztem a vonaton, hogy gáz van. Újra kijött az allergiám.

Erre ma hajnalban arra ébredtem, hogy nem kapok levegőt, mert úgy eldugult az orrom. Gáz, na mindegy. Elkezdtem 2 éve szedni a Calcium - Sandoz pezsgőtablettát erre, ami nagyon sokat segített, de 3 hete már nem is ittam ilyen lötyit. Úgy néz ki, most bosszulta meg önmagát :-S

Viszont reggel megtudtam, hogy vezetékszakítás miatt volt késés a vonatomnak, meg a MÁV - Start is igyekezett a Káosz elméletnek elegett tenni.....

De semmi gond, inkább emlékezzünk a szép dolgokra az utazásom alatt:-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr11127899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása