Nem volt semmi sem

2009.10.11. 15:21

Nem történt tegnap semmi extra, két csonka kanyarom volt csak, mert 11:40-kor végeztem, lényegében akkor kezdődött a balhé a Kossuth téren. Egy utasom, amikor leszállt a Kossuth téren,  oda jött hozzám, mikor szálltam ki a fülkéből, s "Szebb jövőt!" kívánt nekem, meg további balesetmentes utat. Aranyos volt, úgyhogy megköszöntem jókívánságait :-) Nem voltak sem Árpádsávosok, sem Izraeli katonák a villamosomon, úgyhogy tényleg egy nyugis napom volt tegnap :-)

A jövő hét lesz az utolsó hetem a 2-esen, aztán vágányzár lesz hétvégétől, és kész, vissza lesz adva Ferencváros kocsiszínnek az egész vonal.

Holnap meg holnapután is én viszem ki az első villamost (3:33-tól 11:51-ig tart ez a szolgálat),  szerdán pihenős vagyok, majd csütörtökön és pénteken még vagyok, majd szombaton kezdődik a vágányzár. Eléggé ráfér már a pályára a felújítás, a Lánchíd alatt már hónapok óta 5 km/ó -val mehetünk csak, de lényegesen nem csináltak az elmúlt 25 hónap alatt semmit sem, amióta ott vezetek. Esetleg csak annyi, hogy a nyáron egy hétvégén kicserélték a Balssi Bálint utca Jászaihoz közeli felén a nagypanelek egy nagyobb résézt, ahol már tényleg katasztrófa volt a pálya, szó szerinti gödrökben ment a villamos. Bár annak volt annyi haszna, hogy kisiklás esetén nem engedte volna az útra terelni a kocsiszekrént :-)

Azon is kiakadtam, hogy hova tűnt egy hónap alatt 5 liter étolaj. Most készítek sertéspörköltet, és kb két kanálnyi maradt... :-O 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr541442674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása