A hétvége

2009.10.08. 07:35

A hétvégén rendeztek a Füstiben egy őszi gyereknap szerűséget, a Port.hu  szponzorásával. Ott most volt rá lehetőségem, hogy bemutassak egy-pár mozdonyt. Én speciel a Mecsek mozdonyt, melyet a nyáron a 377-es gőzös mellett örökbefogadtam, de vasárnap már néhány érdeklődőnek a Kandó mozdonyt is kinyithattam, illetve volt lehetőségem bemenni megint a Gyík, azaz az M63 003 gépterébe, ahol a lentebb látott videót is készítettem. :-) 

Füsti: Port.hu

 

Nagyon sok érdeklőbő volt a mozdonyokon, s tök jó volt mesélni ezekről. Elsősorban azért választottam a Mecsek mozdonyt, mert ez közelebb is áll a villamosokhoz, így jóval többet tudtam mesélni erről, mint pl a Kandó vagy  a Ward-Leonard rendszerről. Másrészt eléggé nagy volt a vezető fülkéje is, ahol a gyerekek is szabadabban mozoghattak, ugrálhattak, mint egy szűkebb fülkében. Működött a pályacsengő is a "B" végi oldalon, amit nagyon élveztek az apukák is. A gyerekek kevésbé, mert ahhoz eléggé erősen kellett ütni, amit egy 4 éves gyerek ki tudott volna rá fejteni :-)

Remélem legközelebb is lesz rá lehetőségem, hogy a Füstiben bemutathassam ezen mozdonyokat.

A hétvégén amúgy a következő járművek voltak nyitva:

  • Hargita motorvonat /Rákosi Mátyás egykori különvonata/
  • GySEV motorkocsik közül 2, összenyitva
  • V41-es Ward-Leonard mozdony
  • Mecsek II és 
  • V40-es Kandó mozdony

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr991435738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása