Igen, gőzös!

2009.09.13. 16:55

Ma is kimentem a Füstibe. Jobban megnéztem magamnak ezeket a gőzös masinákat, és igen, most már tényleg megszerettem őket!

Füsti /2009 09 13/ 

Mondjuk volt olyan szerencsém is, hogy felpattanhattam az egyik még működő gőzösre is ott, mert az egyik haver a mozdonyvezető haverja - igen, virágzik a protekcionizmus! :-D . Meghúztam a gőzsípot, s éreztem, hogy milyen forró tud lenni a mozdonynak a kazánja. Igen, ez tetszik! Csak ne lennék mindig olyan éhes, amikor megérzem a gőzösből kijövő illatokat - mindig a grillezés jut róla eszembe! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr261379255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása