Július 25

2009.07.25. 15:44

Érzem, hogy vmit írni kéne, de most nincs erőm, mert fáradt vagyok. 0:45-kor keltem, s 3kor már dolgoztam is, s holnapra is ugyanez a helyzet.

Ha krónikus írhatnékom támadna a semmiről, akkor arra  pont jó, hogy ma megtaláltam a Twittert , s majd ott is csinálok olyasmi ámokfutásokat, mint annó az iWIW üzenőfalán :-D

 

 

 

Viszont rejtély, hogy miért nem találtam meg ma a Portishead legjobb számának legjobb klipjét. Tavaly elmentettem a kedvenceim közé, de ott nem engedte megnyitni most, mert azt írta ki, hogy ebből az országól nincs támogatva. Most csak ezt a kamu videót találtam, amin igazából a zene a lényeg, a videó csak azért van, hogy videóként fenn lehessen a Tyúbon :-P

Pedig annyira jól meg lett csinálva az a klip: Mintha a Kraftwerk és a Tangerine Dream egy szám erejére egyesült volna, s még egy női vokált is bevettek volna :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr441267850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása