Kocsiszíni menet

2009.07.16. 15:45

Hétfő óta egy vágyányzár miatt nem Kelenföldről állunk ki, hanem Ferencvárosból (röviden Fradi).

 


Kocsiszíni kiállás:2B 2009 07 16 nagyobb térképen való megjelenítése

 

Most számoltam ki a Google maps-en, hogy 15 és fél kilóméter csak a kiállás a kocsiszínből. Az egész úgy történik, hogy a Hungárián (az 1es vonalán) kiállunk Stadionokig, majd onnan vissza a Salgótarjáni utcáig/ Hidegkúti Stadion felé, onnan az egyesről fel a 37es vonalára, majd a Dobozi utcán át a Blaha Lujza térig. Ott újra vezetőállást kell cserélni, mert a vágányok alapból Dél-Buda felé mennek. Ezután irány a Jászai Mari tér a Nagykörúton, ahol is tovább megyek egész a Moszkva térig, mert a Jászain is csak a Moszkva felől van kitérő. Innen már ki is található, hogy a Moszkván újabb vezetőállás csere, majd irány a Jászai Mari tér. Ma reggel 55 perc alatt volt meg ez a táv, de 3:40-kor is álltam ki, amikor lényegében forgalom sincs. Egyedül a Moszkván volt ma egy kisebb fennforgás, mert a "rendes" és a "rozsdás" vágányon is állt körúti villamos. Mi a rozsdás vágányt használjuk, ez nem megy be a körúti leszállóhelyre. De az előttem lévő (én voltam a második) 2-es kiálló nem állította vissza a váltót (kézi állítású), s az őt követő körutas sem. De az után volt még egy Combino, amit én követtem, aki meg átállította a váltót, így ő meg a rendes leszállóhelyre ment be. De 2 percen belül kiment a rozsdásról az adott villamos, így én is visszafoghattam rendben.

Mellesleg ez a kacifántos kocsiszíni menet az elmúlt 20-30 év városi "stratégiának" a következménye, minek alapján felszámolták a villamos hálózat felét, illetve a megmaradtaknál a stratégiai fontosságú váltókat is kiszerelték, mivel ha nincsen egy drága vált a pályában, amit rendszeresen karban kell tartani, akkor nincs is gond vele....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr971249565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása