Ezen is túl vagyok! :-)

2009.06.22. 10:07

Szombat este meg volt a Múzeumok Éjszakája, de sajnos nagyon esett az eső. Ennek ellenére egész szép számmal voltak a Füstiben látogatük, s én is tudtam több embert elkalauzolni a 377es mozdonynál, meg azon is túl:-D  Később párommal még kertivasutaztunk és hajtányoztunk is, amikor már kevesebben voltak, mi is felültünk rá. Az a kerti vasút nekem kell :-D

A héten amúgy hozzám költözött párom is, mély ledöbbenéssel fogadták az ismerőseim ezt a hírt, mert régebben egy évet már laktunk együtt, csak az nem úgy sült el, hogy szépen emlékezzünk rá :-S Na de majd most:-)

Tegnap meg feltettem egy kis videót a 4.49 fest-ről, ahogyan éppen laptop Dj-ztem :-)

 

 

 

 

 

Mellesleg 5-5 kép van itt és itt még a partiról:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr81200401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása