Zalában az élet...

2009.05.17. 17:55

Na, jó volt ez az Egerszegi kiruccanás.

Sikeresen feltöltődtem, meg tanultam főzni, s Gyulával, legjobbbarátommal is tudtam talizni.

Vettünk mézes-meggyes páleszt, majd azt kortyolgattuk:-). De előtte még kínai vacsit is főztünk akkora wok-ban, mint amekkora egy traktorkerék....

Nagyon nem tudom, hogy mit is írhatnék le, mert sok mindent csináltam. Pl hajnali egykor elindultunk a Jánkahegyről a Teszkóba, vettünk energiaszaftot (energiaitalért), majd vissza. Mivel végig az éppen villamosítás alatt álló vasúti sínek mentén mentünk, meg lepődtünk, hogy hajnali 2kor milyen nagy tehervonat forgalom zajlik ott.

Másnap megint apával voltam, bementünk a belvárosba, ami le volt zárva egy nagy dínom-dánom miatt. Utána meg apám megtanított körömpöri készítésre. 4 órát elvesz az ember életéből, de megéri:-)

 

Ma meg a 9:44-kor induló vonattal mentem haza, s 15óra körül, 2 óra késéssel meg is érkeztem. Kápolnásnyék bejárati jelzője előtt háromnegyed órát ácsorogtunk a vonattal, majd Tárnokig lépésben haladtunk. 

De gondoljunk inkább a szép dolgokra, a mézes-meggyes pszihodellikus drinkre! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr701127058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása