Agglegény vacsi 001

2009.05.13. 16:43

 

Ma délután kikellett mennem a konyhába, mert vmi kaját kellett készítenem. Ez van, megéhezik az ember...

Amit csináltam, tök eccerű: felaprítottam, s kis kockákra vágtam egy egész fokhagymát, majd megpirítottam olajon. Mikor rózsaszín kezdett lenni, kihalásztam az olajból. Eztán összeöntöttem bonduel bébirépával és zöld borsóval, had ismerkedjenek :-)

Ez idő alatt a rotyogó olajba tettem X számú sajtos virslit, melyet közben meghintettem rengeteg oregánóval és bazsalikommal, meg egy kis "magyaros fűszer" nevű keverékkel.

Ezek után rizst készítettem, vegetával. Miután elkészült a rizs, kiöntöttem, beleöntöttem az előzőleg elkészült hagymás - répás - borsós szószt, öntöttem egy kis szója szószt rá, s kész is van 2-3 napra a kajám :-)

 

(aki nem hiszi, hogy finom, csinálja utánam)

Szerző: ubk

Szólj hozzá!

Címkék: kaja konyha

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr251119543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása