Wuff!

2009.05.12. 15:04

Én vagyok a világ leglustább embere.

Jövő hónapban lesz egy fellépésem a 4.49 Fest.-en, s még neki sem álltam a gyakorlásnak. Múlt héten volt az első koncertem, s azóta ki sem vettem a dobozából a szintimet, ott porosodik az ágyam alatt. Hogy ne kelljen gyakorolnom, inkább áthúztam az ágyamat (amit rühellek csinálni), s hirtelen felindultságból elkezdtm blogolni, amit mindig elkezdek, de hirtelen abbahagyom....

 

Valami ilyesmi volt amúgy az első fellépésem a PsyWeekend-en. 4 órát kaptam, ebből az első óra live act volt (abból van a szerkesztett videó is, ami amúgy egy kis digi fényképezővel készült), s a maradék 3 óra meg Dj-zés volt az ambient, berlinschool s IDM világából, bár a végén belecsúszott egy kis drill and bass is:-) . Egészen pontosan ezek szóltak:

Starseed Transmission - Atomica melancholica
Fanger und Kersten Searched
Trinity's breakfast - Layers in your mind
Ambidextrous - 6 million forms
Vector lovers - City lights from a train
Proem - When fralty fails
ISAN - You can use bamboo as a ruler
Tapeunderground - Indulj!
Monoceros - Background birds
Orbital - Dr Who
Autechre - C. Pach
Healer - Art of translucency
Vector Lovers - Melodies and Memory
Multiplex - Angles
Múm - On the old Mountain radio
Arovane - Pink lilies
Autechre - Corc
Seven ark - Sixteen
Multiplex - With hands and feet
Boards of Canada - Sixtyniner
The Tuss - Goodye rute
Autechre - Clipper
Deru - Only the Circle
Klangwelt - Self similar
Xela - Rainy Afternoons
12 moons Interlude - further...
Secta Chameleon - Levity
AFX - aa1.Untitled AB3 CD- 9d
Autechre - Bike
Edgar W. Froese - Daleroshima
Venetian Snares - Miss Balaton
Venetian Snares - Szamár Madár
µ-Ziq - Hasty boom alert
Aphex Twin - Rhubarb

Bevállaltam egy kisebb cikk írását is az Indóház Online oldalhoz is, s csütörtöktől vasárnapig Zalaegerszegen fogok pihenni, úgyhogy nem tudom, mi lesz.... :-S :-D

Addig is hallgasd meg (és/vagy töltsd le:-D ) a nemrég megjelent albumomat:

 

 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr871117250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása