Egy kis politika

2009.10.09. 13:03

Holnapra a Parlament elé jelentett be egy nagy tüntetést az Önkormányzatok Szövetsége, vagy vmi hasonló. Holnap én pont vezetni fogok a 2-esen, ezt ahogy nézem, nem fogom megúszni, megint lehet majd csonkameneteket csinálni a Garibaldi váltó és a Havas utca között, s ha rámjön a wc-zhetnék, akkor meg sehová:-S Remélem, hogy ha lezárják a teret, vagy kitör a forradalom, akkor én a Jászain ragadok:-D

Nem szoktam politizálni, nekem mindegy, hogy királyság vagy kommunizmus van kis hazámban, ha normálisan meg tudok élni, s érzem azt, hogy jó ebbe az országba tartozni. De ma sajnos nem érzem. Sőt, nem is mindig látom így, hogy valaha lesz e lakásom, ahová a családommal költözhetnénk, amit a párommal tervezünk.

Szóval engem nem zavar, ha holnap kormány puccs lesz, de azt azért jó volna elérni, hogy inkább a Jászai Mari téren várjam meg a szolgálatom végét, mert már elegem van abból, amikor a Garibaldi és Havas között kell pörögni. Na ennyi volt a sírás, megyke inkább a boltba!

Azért holnap viszek fényképezőt:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr451438566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása