Történt a hétvégén - tegnap -, hogy kaptam egy nagyon jónak tűnő, remek lehetőséget. Az egyik budapesti nagykövet rezidenciájánál kellene kertészkednem, akár bentlakásos konstrukcióban. Anyagilag is talán jól járnék, meg nem kellene hajnalvan kelnem sem. Az előzmény ugye az, hogy én 10 hónapot dolgoztam egy másik állam nagykövetének a rezideniáján, mint főkertész.

De! Az elmúlt, majdnem 4 év alatt, amíg villamost vezetek, azóta teljesen hozzászoktam a vezetéshez. A hajnali keléshez. Ahhoz, hogy hajnalban, amikor bemegyek a szolgálatomat fölvenni, akkor a város kihalt, nyugodtan lehet sétálgatni, zenét hallgatni, elmélkedni. Nézni, ahogy hajnalban a város egyre jobban ébred, fokozatosan növekszik az utcán lévő emberek, autók, buszok száma, növekszik a nyüzsgés. Szeretem nézni hajnali 4kor a buliból haza tántorgó embereket, amint azt sem tudják, hogy hol vannak, én meg tök fitt és friss vagyok, s kicsattanok az energiától a reggeli friss teámtól (meg ugye a csúnya, rossz energia üdcsimtől:-D ). Ahhoz, hogy én nem azt mondom, hogy lépésben haladok, hanem hogy féláramon. Vagy, hogy nem azt mondom, hogy teljes gázzal megyek, hanem, hogy söntölgettem:-D.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Képet készítte: AuraAstronomy :-)

Szóval, a villamos vezetés nem egyszerű meló, az egy hivatás, mint a kertészkedés. Most ha elvállalnám ezt a munkát, nem tudom, hogy mi lenne evvel az "életemmel". Mert talán elmehetnék besegítőnek /FMS/, ámbár kérdéses, hogy olyan szerződést most tudok e kötni, de az egy másik történet....

A kertészkedést 3 évig csináltam. Volt benne jó is, meg rossz is. A pénz az ugye nem az igazi ebben a munkakörben, hacsak nem saját vállalkozásom van, de annyi pénzem nincs jelenleg. Bár lehet, hogy Bt.-t kellene alapítanom ehhez a melóhoz is, de ez csak holnapra körvonalazódik ki teljesen. 

Annyiból pótolhatatlanul jobb a kertészkedés, hogy végig a szabad levegőn vagyok, ami az én lusta fejemnek előny, ámbár ha vezetek, s kinyitom a villamoson az ablakot, akkor is jön a friss levegő:-)

Egyenlőre semmi sem biztos még, majd holnap beszélek a követséggel, de nagyon nagy dilemmában vagyok most. Amennyiben igazak azon infóim, hogy a dupláját is meg kaphatnám akár a követségen annak, amennyiért vezetek, akkor nem gondolkozok a dolgon, megyek át, vissza kertészkedni.  A kert szimpatikusnak tűnik, normális, általam ismert növényekkel (elsősorban borókák, buxusok meg rengeteg fenyő). Na, majd lesz, ahogy lesz! Csak azt akarom kihozni ebből az egészből, hogy hiányzik a kertészkedés is (főleg ezek az exkluzív helyek), de nem szívesen hagynám ott a villamos vezetést, Kelenföld kocsiszínt, mert ma már nem tudom elképzelni az életemet a hajnali ébredések nélkül, miközben tekerem a mákdarálót. Ellenben pénz beszél, kutya ugat, ígyhát ha jobban keresnék egy kertben, akkor tovább állok, s így nem vernek meg az utasaim. Pedig már mosolyogva mondom a megállókat is, mert úgy sokkal vidámabb az ember hangja! :-D

 

U.i.: Ezt érdemes megnézni, mert tanulságos, hogy vidéken hogy gondolkoznak a vasúti vonalbezárásokról.

 

<embed flashvars="vID=553ef730ae&autostart=false" src="http://files.indavideo.hu/player/gup.swf" quality="high" bgcolor="#666666" width="460" height="298" name="guPlayer-553ef730ae" align="middle"

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr71413069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása