Kandó mozdony

2009.08.08. 17:58

Ma délelőtt kimentem a Füstibe, hogy megnézzem a kis 377es mozdonyt, mit lehetne csinálni vele. Épp kint volt a barátikör vezetője, akitől megtudtam, hogy a múzeum beleegyezett abba, hogy néhány nem gőzös masinát is renválhatunk, így a V40-es Kandó mozdonyt is. 

 

 Először befejeztem a két hete abba hagyott munkákat: 

- lecsiszoltam a maradék olajsarat a csatlórudakról

- majd a mozdony hátfalát mostmár átkentem a trafó olajjal, mert múltkor a 36 fokban épen odatűzött akkor a nap. Most mivel délelőtt voltam, végig árnyékban volt.

Majd midőn a nap már elkargatte az utolsó árnyékot is a gőzösöktől, Mikivel (a barátikör "góréja" :-) ) átmentünk megnézni a Kandót, s egy kis állapot felmérés után neki is álltunk a főkeret megtisztításához, amin ujjnyi olajsár volt. Valszeg majd a közeljövőben gázolajjal áttudjuk kenni ennek is az oldalát, mert egy kis fényezés nem ártana neki, s állítólag ugyanolyan festék van rajta, mint a zöld gőzösökön, amit szintén gázolajjal kennek át. Lesz munka dögivel, de örülök, hogy a Kanót is ránkbízzák! :-D

Amúgy rólunk, a Baráti Körről itt egy kis videó is:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr841296902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása