Ellopták az iPod-omat :-(

2009.07.15. 10:39

Hétvégén egy buliban voltam, s valószínűleg ellopták az mp3 lejátszómat (egy 8 gigás iPod Touch-ot). Most a sorszám alapján próbálom megkerestetni, hátha rácsatlakoztatják  egy gépre, s akkor már ki lehet nyomozni.

Serial: 1C842FGA201

 

Teljesen elment így az életkedvem emiatt. De majd jövő héten már megjelenik az új iPhone, lehet, hogy azt megveszem, s otthagyom a Vodafone-t (már 7 éve vagyok vodás, ha nem adja ki az is az iPhone-t, akkor hűtlen leszek. De amúgy nincs velük bajom :-) )

Tegnap meg megint volt időm kimenni a Füstibe, a 377est szépen átnéztem, hátáááát...... Múzeumok Éjszakája óta hozzá sem nyúlt senki, a 3 hete rajta lévő mécseseket most szedtem le róla (nincs rajta semmiféle reflektor - gyárilag).

Eltűnt a drótkefém, úgyhogy a rudazatot csiszoló papirral csiszoltam. egy tenyérnyi résszel 2 óra alatt végeztem - a 33 fokban. Bár az árnyékos oldalon dolgoztam :-)

Utána meg körbefotóztam az M63 003-ast, azaz a legnagyobb magyar dízelt, a Gyíkot.

Klikk a lenti képre! :-)

Vasúttörténeti Múzeum

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr591247150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása