Zeneajánlás 002

2009.05.27. 04:06

8-9 éve történt, hogy  eg művészati órán (grafikai) voltam korepetáláson, amikor épp nem az akkori divatrádió szólt, hanem egy alternatívos csaj (aki vmi művészeti főiskolára járt) tett be egy kazit, ahol egy egész hidegkirázós zene szólt. Nem ismeretem eddig, s utána is csak egyszer láttam a klipjét az MCM francia (vagy belga?) zene adón, de az előadójukat nem írták ki, így meg voltam lőve.

Ma reggel a majd 10 éves titoknak vége, megvan a szám, mely különösen végigkísért engem, melyet 8-ikos koromban hallottam, amikor kezd kifejlődni az ember jelleme. Íme:

:-D 

 

 

Szerző: ubk

Szólj hozzá!

Címkék: zene én youtube

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr61146057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása