Éppen vezettem ma, mikor berobogtam a Március 15.-ike térre. Nyitom az ajtókat, felszállnak az utasok. Indításjelzést benyomom, s a maradék népek is szállnak fel, rendesen. Majd egy koppanást hallok. Kinézek, s láttam, hogy egy nőnek leesett a cipője, pont a villamosom alá, az első ajtónál (1450). 

Kiszállok, hogy mi a baj. Mondja, hogy induljak el nyugodtan, mert olyan mélyen esett be, hogy csak akkor tudja kivenni, hogyha elmentem. De én nem hagytam a dolgot veszni! Alányúltam a tujának, pont elértem, s átadtam a hölgynek:-) Ő meg nem győzött hálálkodni! 

Ennek örömére egy kis utazásra hívlak, villamosozzunk Prágában az alábbi videóval:

 

 

Ezt reggel találtam még a YouTube-on. Egy T6os villamosban készült. Tök jók a hangjai a tujának, főleg közvetlen induláskor meg fékezéskor (valszeg GTO-s). Hasonlók járkálnak Szegeden is - T6A2 - , de azok már IGBT-sek, s olyan a hangjuk, mintha valaki alá került volna. De ezeknek tök kellemes:-)  - Ellenben az utastájékoztató szignálja megegyezik a szegediekkel. Tatatamm :-D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr481119090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása