SportMax

2009.05.24. 06:03

Tegnap délután kinéztem a tőlem két utcával arrébb megnyílt SportMax -ba. Már február vége óta nem úsztam és szaunáztam, úgyhogy itt volt már az ideje. Sőt! Mikor már elindultam volna is itthonról, akkor az általam kiválasztott rövidgatyát nem tudtam felhúzni, mert még itthon lepattant róla a gomb..... Ez meglepett, mondjuk idén most vettem fel először rövidgatyeszt, úgyhogy lehet, hogy tényleg meghíztam.... :-)

Nosza, felvettem egy másik rövidgatyát, s indultam is a Csörsz utcába. 

Hála az égnek egészség kártyával is lehetett ott fizetni, mert különben 2200 Ft-ot nem hiszem, hogy kiadtam volna érte. Ennek az összeg feléért igénybe tudom venni az Újhegyi és a Borsó utcai (XVII ker.) uszodát is, csak azok meg ugye messze vannak...

Ellenben egész tágas volt az egész sportkomplexum. Nem hiába, Buda legnagyobb sportlétesítményeként hírdetik :-). Ami nagyon szokatlan volt számomra, hogy a befizetett összegen felül még kértek 2ezer Ft kauciót is  a ruhásszekrény használatáért is, amit természetesen visszakatam a kulcs leadás után. És itt a másik érdekesség: Kauciót eddig még a full extrás zalai temrálokban sem kértek a belépőn felül, s még a Borsó utcai usziban is már a karszalagra integrált vonalkód alapján lehet nyitni a szekrényemet (asszem Kehidakustányon meg vmi műanyag óra alakú karperec van erre a célra), itt meg egy olyan kulcsot adtak, ami olyan apró, hogy végig attól cidriztem, hogy nem e fog eltűnni... Volt rajta egy szám is, ami a szekrényszámom volt: 105. A poén csak az, hogy 104ig voltak számozva az öltözőben a szekrények, avval átellenesen meg már nem. Nekem még szerencsém volt, de aki pl a 120-at kapja meg, azt nem irigylem :-)...

Ennek ellenére azért egy egész pofás lett az egész uszodai rész. A szaunás rész pedig kifejezetten jól néz ki az élénk színekkel, ahol a kis medence lett elhelyezve (élénk színek a falakon, egész vidámmá varázsolják a helyet). Amúgy kettő kicsi szauna kabin van. Volt gőzfürdő is, melyet ez előtt csak eccer próbáltam ki. 

Két nagy medence volt az uszni vágyóknak, az egyik bent, a másik meg kint egy teraszon. Mindkettő jó volt - értem ez alatt, hogy nem volt túl klóros és túl hideg/meleg, tehát úszáshoz optimális volt. Mondjuk én inkább most még csak szaunni mentem, de ma is megyek szerintem, s akkor többet is fogok úszni.:-)  Bár azért mégegyszer hozzáteszem, hogyha nem fogadnák el az egészségkártyámat, nem hiszem, hogy járnék oda, mert ezért a pénzért kb 3szor tudnék úszni a Borsó utcában, melyet ráadásul 1 éve újítottak fel:-).

 

És a végére egy kis zene: Autechre - Clipper. Igazi "ősibb" IDM, a befogadhatóbb fajtából:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uezbeck.blog.hu/api/trackback/id/tr741140139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása